Az olaszok az eddig hallott információk, valamint a 2017-es szabályváltozások alapján próbálták megrajzolni, milyen lehet Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen idei versenygépe. A lap grafikái szerint, az egyelőre csak a 668-as kódnéven futó autón több, a Mercedestől már jól ismert megoldás lesz látható.
Render | What the 2017 Ferrari could look like, according to Autosprint pic.twitter.com/AuIjGJ2FpX
— Gianlu D’Alessandro (@Gianludale27) 2017. január 16.
A németek mintájára lerövidíthetik például az orrkúpot, továbbá átvehetik az általuk már 2016-ban sikerrel használt hidraulikus felfüggesztésrendszert is, melynek kapcsán tervezőjük, Simone Resta levélben kérte az FIA-t arra, mit tekint legálisnak és mit nem.
A rajzokon az új szabályok eredménye is jól látható: a szélesebb, laposabb, döntött véglapokkal ellátott hátsó szárny előtt a várhatóan többek által is használt cápauszony tűnhet fel a motorborításon, miközben az első szárny deltaformát vesz fel. Ezekhez társulnak a Pirelli szélesebb abroncsai, melyek valóban harmonikusabb külsőt kölcsönöznek az autónak.
De az Autosprint szerint a motorborítás alatt is lesznek komolyabb változások. Úgy tudják, nemcsak a belső égésű motorjukat alakítják át újra, de a Mercedes által használt módszert követve elválasztják egymástól a turbinát és a kompresszort is, s utóbbit a túlmelegedés elkerülése, valamint a hatékonyabb hűtés céljából távolabb helyezik a turbótól.
Kíváncsian várjuk, jóslatuk mennyire bizonyul hitelesnek. A Ferrari bemutatójára február 24-én kerül sor a csapat olaszországi bázisán.