Az időmérő rendszer szuperlágy gumit jelzett Ricciardónál (ha valóban azzal teljesítette volna legjobbját, miközben a többiek a még lágyabb vegyületet használják, bőven lenne oka a bizakodásra), az ausztrál azonban elárulta, ő is az ultrákat használta, amikor leggyorsabb körét teljesítette. Szégyenkeznie persze így sem kell, hiszen egyelőre ő vezeti a listát.
„Mindig jó érzés, ha te vagy az első egy edzésen. Mindig szép” – nyilatkozta elégedetten a Sky Sportsnak. „Azt hiszem, a hosszabb etapokon találtunk valamit, de többé-kevésbé egy körön is jók voltunk. De tudjuk, hogy a Mercedes mindig gyorsul szombaton, szóval, ha előttük akarunk maradni, akkor szükségünk lesz néhány tizedre” – tette hozzá.
„Jó volt a versenytempó, és még javíthatunk néhány dolgon. Eddig jónak tűnik! Az utolsó futamok szorosak lehetnek az első hármas között” – magyarázta az ötszörös futamgyőztes, aki bár Austinban egy motorhiba miatt esett ki, nem számít arra, hogy új egységet kell helyezni autójába.
A hétvégével kapcsolatban a csapattársnak, Max Verstappennek is pozitívak az érzései, noha a tervezettnél kevesebb kört teljesíthetett. „Jó volt az autónk tempója, és ez jó! Reggel nem futottam túl sok kört, de kipróbáltunk néhány alkatrészt a következő szezonra, de aztán visszaváltottunk a megszokottakra. A második edzésen próbáltuk beállítani az egyensúlyt, mert az elsőn erről lecsúsztunk. Nem voltam vele elégedett, de így is harmadik lettem. Szóval az autó jó” – magyarázta.
„Később problémánk akadt a motorral, de ez egy régebbi erőforrás volt, szóval ebben a tekintetben rendben leszünk” – folytatta higgadtan a fiatal holland, aki idén számos futamot volt kénytelen feladni műszaki hiba miatt. Reményei szerint most folytathatja a „szépítést”. „Keményen fogunk próbálkozni, hogy kettős dobogót szerezzünk. Az időmérőre nehéz jósolni, mert nincs extra motormódunk, de ott vagyunk, szóval, majd meglátjuk” – zárta gondolatát.