Utoljára az abu-dzabi Pirelli-teszten láthattuk az E23-ast. Mi történt vele azóta?
Nick Chester: Visszatért a gyárba és szétszereltük. Az egyes alkatrészeket átvizsgáltuk és javítottuk. Jelenleg mindkét E23-asunk teljes egészében szét van bontva. Csak a meztelen vázakat láthatjuk.
Mi az utolsó lépés, amit a versenycsapat tesz vele, miután visszatért Enstone-ba?
Chester: Minden egyes alkatrészt leltározzuk, alaposan megtisztogatjuk, majd eltesszük őket. Most már minden a 2016-os autóról szól, és elég sok munkánk van az első teszt kezdete előtt.
Az E23-as akkor az F1-es autók mennyországába kerül?
Chester: Bizonyos szempontból igen! Mielőtt újjászületik mint bemutató autó, amit Enstone-ban vagy valamelyik partnerünknél használunk. Van egy külön a bemutató autókra felállított csapatunk, ők foglalkoznak ezzel a programmal, az autók újjáépítésével, ha szükség van rá.
Létezik bármilyen elem az E23-on, amely a 2016-os autóra is felkerül – akár csak tervezést tekintve, akár fizikai értelemben is?
Chester: A mostani lesz a harmadik év az aktuális szabályok mellett, szóval természetes, hogy tervezési szempontból az idei autónak az E23-as jelenti az alapját. Bizonyos elemek ugyanolyan tervezésűek lesznek, de a motorváltással az alkatrészek nagy részét újratervezzük.
És mikor vethetjük az első pillantást az idei autóra?
Chester: Egy ideig még biztosan nem! Örömmel mondhatom, hogy minden téren teljes gőzzel dolgozunk, és már nagyon várjuk, hogy a pályán láthassuk.