2015-ben roppant nehéz körülmények fogadták a száguldó cirkuszt Texasban: a heves esőzések miatt a második szabadedzést törölni kellett, és az időmérőt sem lehetett az eredeti terveknek megfelelően, szombaton megtartani. Végül vasárnapra halasztották, a Q3-at azonban így sem tudták teljesíteni a rossz pályaviszonyok miatt.
Később maga a futam is vizes pályán vette kezdetét, idővel azonban felszáradt az aszfalt, vagyis az időjárás a „főműsort” befolyásolta legkevésbé. Idén az előrejelzések szerint pont vasárnap lesz legnagyobb az eső valószínűsége (60%), igaz, valamivel a verseny startja előtt.
Arra, hogy pénteken és szombaton is megérkezzen az égi áldás, egyelőre kevés esély mutatkozik. A szabadedzések – és az időmérő – ideje alatt a levegő hőmérséklete várhatóan 30 Celsius fok körül lesz, vasárnap viszont hűvösebbre kell számítaniuk a csaptoknak, akkor ugyanis nem valószínű, hogy 25 fölé kúszik majd a hőmérő higanyszála.
A hűvösebb aszfalthőmérséklet idén a bajnokesélyesek közül inkább a Mercedesnek kedvezett (melegben pedig a Ferrari volt ütőképesebb), az esőben pedig a Red Bullnál és a McLarennél bízhatnak igazán, ezen istállók autói ugyanis általában jól mozognak a vizes pályán.