Sima lett a vége, pedig nem így nézett ki, de egyedül Hamilton ment ma hibátlan kört az élmezőnyben.
A Mercedes időmérős üzemmódja kétségtelenül sokat számít, de megnézve a belsőkamerás felvételeket egyszerűen sokkal pontosabb volt ma a címvédő és kisajtolta az ultralágyakban rejlő maximumot. A Ferrari nem az egyenesekben, hanem a kanyarbejárati alulkormányzottságon, a nehézkesebb irányváltásokon dobta el a legtöbb időt, a Red Bullnak viszont rendesen pörögnek a mínusz tizedek a padlógázas szakaszokon – csak a célegyenesben 0,25 mp a hátrányuk a másik kettőhöz képest.
Bottast a nedves fű és a sebességváltás kettőse ültette hintába, míg Sainz olyan kört repesztett a Q2-ben (1:23,061), amivel ő lehetne ott az 5. rajtkockában Magnussen helyett, így azonban csak a 9. helyről indul a Q3-ban eldobott 5 tizedmásodperc miatt. Az eddigiekhez képest az időmérőre nagyot javultak a Sauberek is, megelőzve Szirotkint és Gasly-t.