A Liberty Media már a hatalomátvétel előtt jelezte, szeretnék felduzzasztani a Forma–1-es versenynaptárt, az elmúlt másfél évben pedig több új/visszatérő helyszínnel tárgyaltak már. Nemrég bejelentették, hogy Vietnám 2020-ban csatlakozik a királykategóriához, és a hírek szerint Hollandia is egyre közelebb kerül a versenyrendezéshez (ők is 2020-ban érkezhetnek).
Sokáig úgy tűnt, egy másik biztos pont Miami lesz, az amerikai város vezetői azonban a kezdeti lelkesedés után jegelték a terveket. A Forma–1 irányítói azonban még nem tettek le a miami futamról, arról pedig végképp nem, hogy növeljék az amerikai helyszínek számát.
„A terv az, hogy legyen egy másik futam az Egyesült Államokban” – nyilatkozta Chase Carey a Speedweeknek. „De nemcsak Miamival foglalkozunk, noha meg vagyunk győződve róla, hogy a projekt nagyszerű lenne. A tárgyalások még folynak. Amikor egy városi versenyről beszélünk, sok dolognak össze kell jönnie. Ez pedig időigényes. A Miamiban rendezett szurkolói fesztivál segített. Mindenki azt mondta, remek esemény volt. Szóval ez egy jó lépés a futam felé” – tette hozzá.
Amikor Miamiról még pozitívabb hírek érkezetek, majd a Vietnámi Nagydíj bejelentésekor sokan fölvetették, a sportág vezetőinek inkább a klasszikus helyszínekre kellene összpontosítaniuk, hiszen azok már hozzátartoznak az F1 örökségéhez, közülük néhány pedig évek óta küzd azért, hogy nyereséges versenyt rendezhessen (például Monza, Hockenheim, vagy akár Silverstone).
A Forma–1 kereskedelmi igazgatója, Sean Bratches a téma kapcsán megjegyezte, a továbbra is tervben lévő globális terjeszkedés nem jelent egyet azzal, hogy a sportág elfeledkezik a klasszikus helyszínekről. „Szeretnénk megtartani azokat a futamokat, melyek komoly történelemmel rendelkeznek” – nyilatkozta az RTL-nek. „A sport és a szurkolók számára is fontosak. De, ami a helyszíneket illeti, semmi sem változik. Elvégre ez üzlet” – tette hozzá.