A Rich Energy extravagáns igazgatója, William Storey már a Haas új fényezésének (melynek alapszíneit az ő termékeik fekete-arany dizájnjához igazították) bemutatásakor felhívta magára a figyelmet bátor kijelentésével, miszerint cége legfőbb célja az, hogy a pályán és az üzleti életében is túlszárnyalja majd a Red Bullt.
Kijelentését még a Haas vezetői és versenyzői is „nagyon ambiciózusnak” tartották (már ami a versenyzést illeti, az energiaitalok világában zajló konkurenciaharcról ugyanis nem beszéltek), de megjegyezték, ha az ember sikeres akar lenni, szükség van az ilyen célokra.
Az első tesztnap után aztán ismét többen felfigyeltek a Rich Energyre, a cég ugyanis közösségi oldalain nemcsak gratulált a harmadik időt autózó Grosjeannak, hanem azonnal oda is szúrt a bikásoknak – ezt nyilván egyfajta mókás csipkelődésnek szánták –, mondván már az első nap gyorsabbak voltak náluk (Verstappen negyedik lett, három tizedet kapott a franciától).
„Nagyszerű teljesítmény volt ez az első tesztnapon a Haas-csapattól és a rendkívül tehetséges Romain Grosjeantól. Ez volt az első tesztnapunk, és máris gyorsabbak vagyunk, mint a Red Bull. Szuper eredmény, a Rich Energy által hajtva” – írták.
Noha tőlük sem áll távol a humoros csipkelődés, a Red Bull még nem válaszolt új riválisának (nem zárhatjuk ki, hogy a kellő alkalmat várják), a szurkolók viszont lelkesen kommentálták a Rich Energy posztját, amit többségük „sportszerűtlennek” tartott, mások pedig arra kérték őket, „újoncként” legyenek valamivel alázatosabbak…