Ilyen lesz a Ferrari melbourne-i festése

A Ferrari fennállásának 90. évfordulóját hirdető feliratok veszik át a főszponzor, a Mission Winnow logóinak helyét az Ausztrál Nagydíjon, miután az istálló úgy döntött, a további bonyodalmak elkerülése végett Melbourne-ben nem festi fel azokat autóira.

Kép: Ferrari

A vörösök tavaly kezdték hirdetni dohánygyártó főszponzoruk új, Mission Winnow elnevezésű kampányát. Bár a kezdeményezés pont alternatív megoldásokat hirdet a dohányosok számára, többen fölvetették, bujtatott dohányreklámról van szó. Emiatt aztán Ausztráliában még vizsgálatot is indítottak, de az Európai Unió is jelezte, vet egy pillantást az együttműködésre.


Hogy elkerüljék a további bonyodalmakat, a Ferrari vezetői úgy döntöttek, Ausztráliában megváltoztatják az autó festését: a gépről lekerülnek a Mission Winnow logói (a döntés jelen állás szerint csak erre a hétvégére, az Ausztrál Nagydíj idejére szól).


Vezérigazgatójuk, Louis Camilleri akkor azt nyilatkozta, lesz egy kis meglepetésük a szurkolók számára, majd újra kiemelte, a szóban forgó logókkal nem dohánytermékeket kívánnak népszerűsíteni. Hogy ebből később lesznek-e hasonló „ügyeik” az egyelőre kérdéses, azt viszont már tudjuk, hogyan néz ki az alternatív fényezés!


Ezt ma, közösségi oldalukon mutatták be. A vörös versenygépen a Mission Winnow logóinak helyét a Ferrari fennállásának 90. évfordulóját hirdető feliratok veszik át az első és a hátsó szárnyakon valamint a motorborításon is.


Hivatalos közleményükben megjegyezik, a melbourne-i fényezés csak a kezdete lesz annak az ünnepségsorozatnak, ami végigível majd a 2019-es szezonon, és megemlékszik a márka 1929 óta íródó történelméről, annak örökségéről. Májusban például egy különleges show-val készülnek a Ferrari Múzeumban, ami „csodás utazásra invitálja” a szurkolókat.


KOZVETITESEINK