Az autót a McLaren Technológiai központjában készítették, festése pedig harmonizál a Forma–1-ben használt kék-narancssárga fényezéssel. A dizájnon kívül a 66-os rajtszám is a McLaren múltja előtt tiszteleg, Mark Donohue ugyanis ezzel nyerte meg az 1976-os Indy500-at, ami az első ilyen jellegű siker volt az istálló fennállása során.
Az autó holnap gurul először pályára Texasban, egy zárpályás gyakorlás keretén belül (noha az ilyen eseményeket rendre a legnagyobb csendben igyekeznek lezavarni, azért számíthatunk kémfotókra, később pedig a csapat is közölhet róla képeket, információkat).
„Nagyon izgatott vagyok, hogy végre leleplezhettük a 66-os rajtszámú autót, amivel Indianapolisban fogok versenyezni” – nyilatkozta Alonso. „A csapat nagyon keményen dolgozott, hogy időben elkészüljön a gép, ami csodálatosan néz ki a 2019-es festést viselve. A célom nem változott! Nyerni akarok, és meg akarom szerezni a nagy mesterhármast” – tette hozzá elszántan.
Ami a mesterhármast illeti, azt korábban csak Graham Hill érte még el azzal, hogy megnyerte a Monacói Nagydíjat, a Le Mans-i 24 órást és az Indy500-at is. Alonsónak már csak az amerikai futam hiányzik a „gyűjteményéből”.
It’s in our history. It’s in our DNA. See you at the Brickyard. #Indy500 #McLaren66 pic.twitter.com/LxhNTaNJn7
— McLaren Indy (@McLarenIndy) April 8, 2019