Mióta bejelentették, hogy a Philip Morris tulajdonába tartozó, a dohányzás elleni alternatívákat kínáló Mission Winnow lesz a Ferrari főszponzora, a csapat folyamatosan támadások alatt áll, mondván bujtatva dohánytermékeket reklámoz. Emiatt több helyszínen is el kellett távolítaniuk a Mission Winnow logóit és reklámfeliratait.
Ezek a legutóbbi, kanadai hétvégén sem voltak fönn a vörös autókon (helyette a cég fennállásának 90. évfordulóját hirdették), és a soron következő Francia Nagydíjon sem lesznek ott, nehogy problémákba ütközzenek a helyi törvények miatt.
Hasonló cipőben jár a McLaren is: ők a British American Tobaccóval kötöttek szerződést, egy hasonló dohányzás elleni alternatívákat kínáló kezdeményezés hirdetésére, és néhány helyszínen nekik is rejteniük kellett ennek logóit. Igaz, a McLaren versenygépein sokkal kisebb felületen jelennek meg a logók, és nem is olyan szoros az együttműködés, mint a vörösök esetében.
Ami a Ferrarit (valamint a Ducati MotoGP-s csapatát) illeti, a Motorsport szerint könnyen előfordulhat, hogy a folytatásban már nem térnek vissza a Mission Winnow-feliratok és a cég logói, sőt a csapat nevéből is kiveszik azt (a folytatásban Scuderia Ferrariként szerepelnek majd a hivatalos dokumentumokon).
A Philip Morris szóvivője, Simon Dowding elmondta, nem kommentálja a híreket, ám kiemelte, ahogyan azt korábban közölték, Franciaországban a 90. évfordulós logókat használják majd, a folytatásban pedig hétvégenként hírt adnak terveikről.