„Az elmúlt 18 év alatt számos párosításban dolgozhattam és tudom, hogy vezető kommentátornak lenni nem egyszerű műfaj, amihez köszönöm a bizalmat. Az autósportért gyerekkora óta rajongó egykori autóversenyzőként továbbra is az a célom, hogy mindenki számára a lehető legközérthetőbbé tegyem a versenyhétvégék történéseit, kihasználva ehhez az újfajta koncepcióban rejlő lehetőségeket” – nyilatkozta az új koncepcióról Wéber Gábor.
Tartva a lépést a nemzetközi F1-közvetítések szabványaival, Wéber Gábor mellett nem egy, hanem több hanggal találkozhatnak a nézők a hétvégéken. A szabadedzésekre az M4 Sport utazó riporterei: Ujvári Máté, Szeleczky Ádám és Bobák Róbert ülnek be a stúdióba, akik a helyszíni élményeikkel hozzák még közelebb az ország egyik legnépszerűbb sportágát a rajongókhoz. Továbbra is megmarad, hogy az egyik szabadedzés interaktív lesz, vagyis a szurkolók a Boxutca Facebook-oldalán tehetik fel kérdéseiket a kommentátoroknak.
A legtöbb időmérőt és futamot a magyar autósport két kiválósága: a túraautó-világbajnokság korábbi ezüstérmese, a nyolcszoros futamgyőztes Michelisz Norbert, valamint a kétszeres kamionos Európa-bajnok Kiss Norbert közvetíti majd Wéber Gáborral.
Wéber Gábor az M1-nek nyilatkozva elmondta, az elődök miatt nagy kihívásnak tartja, hogy a jövőben ő lesz a Forma-1-es közvetítések vezető kommentátora, de ebben a minőségében is megmarad rajongónak. „Még csak arrébb sem ülök, maradok ugyanabban a székben, a különbség annyi, hogy én köszönök be és én köszönök el. Ugyanolyan sokat fogok beszélni, de megígérem, hogy próbálom összeszedettebben és kevésbé tékozlóan szórni a mondataimat. És persze mellettem is olyanok ülnek majd, akik nem tévednek el a Forma-1 sűrűjében.”
Wéber Gábor kérdésre válaszolva elárulta, nem készül új szlogennel a Monacói Nagydíjra. „Én az autósport irányából jövök, meg is maradok egy autósport iránt rajongó srácnak, aki ezért él-hal. Napi szinten amúgy is foglalkozom ezzel, úgyhogy ez nem fog megváltozni attól, hogy a jobb vagy a bal oldalára ülök a kommentátori fülkének.”
A bevezetett újítások, mint például a felvezető kört megelőző bejelentkezések a rajtrácsról, a legmodernebb technikával elkészült grafikák, vagy a levezető műsorban megszokott értékelések a paddockból a folytatásban sem hiányoznak majd.